Sundsvall - Timrå

Fredagskvällen gick till att se filmen "The Roomate". Jag brukar inte gilla läskiga filmer men med tanke på att skådespelare från Gossip Girl, One Tree Hill och 90210 var med så måste jag ändå ge den ganska högt betyg. Ida och jag kom fram till att jag borde skaffa mig ett liv, 12-14 serier är tydligen inte så normalt att följa.. Haha! Men jag är ju ganska OK ändå! ;)
Lördagen började med shopping för mig och Carina, precis som fredagen, en loppis hamnade vi också på så numera är de inte bara brittan som gäller i blå faran utan även Shania Twain! Haha! Sen bar de av på hockey för tredje dagen i rad. Timrå var det bästa laget Sundsvall mött i helgen och det blev rättvist 1-4 (eller 1-3?)! Efter matchen var grabbarna och respektive bjudna på mat, likaså alla duktiga funktionärer som ställt upp i helgen och kommer göra det den kommande säsongen och lite mer folk. Det bjöds på supergod mat (kantarellsås!!!!) och bästa sällskapet! Vilka fantastiska tjejer de finns här! Jag hade då så kul och trivs så sanslöst bra! :) När magen (som inte hade fått sin maggelé) började krampa lite smått överatalade jag Niklas att jag och mina nya höstskor inte ville inte till stan, speciellt inte då de andra tjejerna inte skulle ut! Så tillslut hoppade vi in i Brages bil istället för en taxi och åkte hem. Niklas ska ju ändå på inkilning i slutet av denna vecka så tror han kommer få sin dos av alkohol ändå! ;)
Nu tänkte jag bjuda er på lite bilder från Sundsvall - Timrå matchen! Alldeles för lite "tycka till" på hockeybilderna tycker jag allt!

Alla bilder tillhör mig och vill ni använda dem till något så måste ni be om lov innan. Antingen i kommentarsfältet eller till min mejl; [email protected]




Många fans stöttade laget!


Burlin som spelar i samma backpar som Niklas


Blev inte så mycket bråk som jag å min kamera hoppats på.. ;)


Ishallens andra ljungbybo - Johan Andersson!


Lite gruff, gillar domarens vrål! haha












Alla bilder tillhör mig och vill ni använda dem till något så måste ni be om lov innan. Antingen i kommentarsfältet eller till min mejl; [email protected]

Hade gärna bjudit på bilder från resten av kvällen men hade ingen kamera alls med mig, kvällen fick då lätt 5/5! Bra jobbat Sundsvalls förening :)


Kommentarer
Postat av: PAPI

JÄTTEFINA BILDER , LISA!

HAR SUNDSVALL SÅ STOR KLACK? INTE DÅLIGT ISÅFALL.

TROJA HAR VÄL CA 40 I KLACKEN, OCH ALLA HATAR MOTSTÅNDARNA, IALLAFALL SÅ SKRIKER DOM DET!!

KRAM PÅ ER !!

2011-09-05 @ 07:42:36
Postat av: mammma

Kul att se alla fina bilder, Lisa. Och du Niklas är ju jättesnygg i de svarta sundsvallskläderna(vet att det inte heter så)=)=), klär bra i dem :) :)kram kram

2011-09-05 @ 08:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0