Sundsvall - Modo

Carina och jag har idag haft en heldag med shopping i Birsta City, till avslutning bjöd hon på god kinamat! Sen var det dags för hockey. Precis som igår fick höstskorna och systemkameran med zoomobjektiv hänga på. Dagens match bjöd på galet mycket spänning! Sundsvall vann skotten och jag tycker utan tvekan att dem var det bättre laget! Tyvärr spelar det ingen roll sålänge inte pucken går in och matchen slutade tillslut 0-2 till Modo. Frågar ni mig så var Niklas definitivt lagets bästa spelare! :)
Peter Forsberg var dessutom på plats och fina Ida tog tillfället i akt att intervjua honom för "sitt" företag Sportwire (som kommer slå igenom på ett par år, trust me! Håll utkik efter Sportwire i reklampauserna på tv4...) och HÄR kan ni se intervjun!

Alla bilder tillhör mig och vill ni använda dem till något så måste ni be om lov innan. Antingen i kommentarsfältet eller till min mejl; [email protected]




Svanis försöker rensa!




Svanis (Svanberg)


Enis & Thörn (Enberg & Thörn)


Ajdå..


Niklas fick skjuta i massor, snart kommer han göra mål eller ass i massor tror jag allt!


Duktig på att trycka till har min man allt blivit!


Aj!




Niklas påväg mot sin första utvisning i Gärehov!


Alla bilder tillhör mig och vill ni använda dem till något så måste ni be om lov innan. Antingen i kommentarsfältet eller till min mejl; [email protected]


Puh! Det var många bilder att fixa till (dålig redigering pga. att jag inte har något Photoshop för tillfället!) och om ni undrar hur jag fick tid så var det pga. att det var fotboll på tv... Jag totalvägrar fotboll! Hockey är kul, det går snabbt, det är roligt att fota och får jag tråkigt kan jag bara kolla på min fina pojk! Fotboll däremot är pest och pina. Tur för er, nu fick ni ju massa bilder! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0