Sundsvall - Brynäs

SCA cupen är igång och älsklingens första match blev mot Brynäs. Tillsammans med Brage, Carina och en tjej vid namn Isabell lämnade vi Sundsbruk för att ta plats i Gärdehov. Det är helt sjukt vilka sköna stolar, annat än Trojas där man har ont i rumpa och rygg innan man satt sig.. Här är det mjukt både på sits och rygg! Amazing! Mina nya underbara höstskor fick följa med på matchen, likaså systemkameran och zoomobjektivet. Allt för att pappa (och alla ni andra intresserad) ska få se ishockeybilder! :)

Alla bilder tillhör mig och vill ni använda dem till något så måste ni be om lov innan. Antingen i kommentarsfältet eller till min mejl.


Hockeysveriges snyggaste kille!


Krasch!?










Sista bilden blir på ett Brynäsmål.. En bra bild men jag önskar att det var Sundsvall som gjort mål på Brynäs! Matchen slutade 3-6 men Sundsvall gav verkligen grabbarna i Brynäs ett bra motstånd!

Alla bilder tillhör mig och vill ni använda dem till något så måste ni be om lov innan. Antingen i kommentarsfältet eller till min mejl; [email protected]

Hoppas ni gillar att få lite bildchock inom hockeyn också! ;)
Säg gärna vad ni tycker, ris och ros är alltid välkommet!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ros såklart! Riktigt bra bilder ju :)

2011-09-02 @ 22:18:56
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: PAPI

FINA!!!

2011-09-04 @ 16:13:02
Postat av: Mamma

Kul att se fotona från hockeyn =)

2011-09-05 @ 08:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0