Ihophäftad pojkvän


För det första;
Niklas leder fortfarande utvisningsligan. Helt insane om ni frågar mig! Haha!


När han kom hem i söndags hade han dessutom en igenHÄFTAD haka. Vad hände med att sy undrar jag då? Ändå att häfta igen någons haka! Jag tycker det är så vidrigt.. Värre är att killen som gjorde de på honom inte ens fick en utvisning. Kolla in bilderna nedan så kanske ni förstår att han gnällde på att få en klubbspets rätt i hakan.





Visst är det äckligt!?
(Pappa här ser du att det verkligen är ihophäftat..)


Kommentarer
Postat av: mamma

Nu svimmar jag! Lisa du vet att jag inte tål så otäcka bilder ;)

Stackars Niklas haka och typiskt dig Lisaatt fotografera det, haha :) kram till er!

2011-09-27 @ 17:53:47
Postat av: PAPI

JA, USCH, MEN NU VET JAG, JAG SKA TA MED MIN HÄFTAPPARAT TILL VÅRA MATCHER O TRÄNINGAR!!!!!

TOMMY GRANAT HÄLSAR TILL NIKLAS!!!!!!

2011-09-27 @ 21:54:45
Postat av: Michaela

Ja... det är ju supertråkigt att det går så dåligt nu, min pojkvän är jättedepp just nu, men det hjälper ju inte att gå runt och sura, man måste ju ta tag i saker och försöka inse vad som går fel och sen förbättra det, Tråkigt att det inte går super för sundsvall också, är ju endå född och uppväxt här och inte i timrå...

2011-09-27 @ 22:41:06
URL: http://pme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gangsta!!!!:)

2011-09-28 @ 00:25:43
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Haha stackarn!! Fast att få häfta är ganska vanligt. Det kan man få göra om det inte är så allvarligt så det behöver sys :) bättre bli häftad för då slipper man de fula syärren :P

2011-09-28 @ 09:30:59
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0