Hemsida - One.com?

Har funderat på en sak, hemsida. Jag tycker personligen (kanske är för att jag inte kan med det tillräckligt mycket..) att blogg.se är ganska kass! Jag förstår inte hur alla lyckas få de så häftigt i design och i inlägg, mitt ser bara vanligt ut.

Är det någon som har provat one.com? Är det lätt att skapa och förstå sig på det där? Kan folk kommentera och sånt ändå eller krävs det mycket jobb bakom det?

Borde jag egentligen veta eftersom jag är utbildad webbredaktör, haha. Tycker dock inte att utbildningen var så givande.. Därför vänder jag mig till er och hoppas att någon snäll själ kan dela med sig av erfarenheter!?

PS. Pinsamt att mobilabonemanget 3 inte funkat på flera timmar... Blir galen! Nog för att jag alltid hatar mitt 3abonemang men idag hatar jag det lite extra! Håll ut ett par månader till Lisa, sen blir det HEJDÅ till 3 asen forever! KASS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0