Egoboost & vårdcentralen

Hade en riktigt trevlig kväll med grymt härliga människor igår! :) Idag har jag haft svårt att andas, städat å ringt sjukvårdsupplysningen. Efter att ja beskrivit min "sjukdom" å tatt ett par djupa andetag skickade hon mig till vårdcentralen. Har nu suttit här 1 timme å har en känsla av att de kan bli fler... Jag var iaf smart nog att ta med mig en bok! Blondinbellas Egoboost fick de bli! Det är helt sjukt ju, de stämmer så nedrans bra att man ibland undrar om hon vatt inne i ens egen hjärna å rotat!? Jag tror faktiskt att den här boken kommer hjälpa mig en hel del, jag hoppas innerligt de! Dessutom tycker jag att ni som är som jag, som sitter inne på en helvetes dålig självkänsla ska ta er an den här boken! Nu ska vi boosta vårt ego å bota vår dåliga självkänsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0