Bakfrossa?

Flytten till Sundsvall har gjort mig oväntat huslig. Jag tycker det är kul att laga mat och baka! Här kommer lite på bilder på veckans godsaker! :)


En dag lagade jag pasta, fläskfilé och kantarellsås! SÅ GOTT!


Världens godaste, hemmagjorda smoothie!
1 lime
1 avocado
frysta hallon
fun lihgt - jordgubb
isbitar


Idag har jag gjort dessa maränger! Hoppas du gillar de Pillan! ;)


Jag gjorde också någon chokladmousse med LCHF metoden, man ska ha hallon till!

Nu ska jag städa..
& kanske baka mer!


Kommentarer
Postat av: PAPI

JÄKLAR VAD GOTT DET SER UT!!!

2011-09-08 @ 14:18:18
Postat av: Annelie

Detta ser ju kanongott ut.

Blev marängerna goda, ser jätte fina ut.

2011-09-09 @ 10:12:46
Postat av: Anonym

Gud vad gott det såg ut, gillar verkligen när du bakar och tar kort på det, ser alltid så gott ut! Ska göra smoothien faktiskt! Tack för tipset! :)

2011-09-09 @ 22:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0