Äntligen vinst!



Igår var det Borås som gästade Gärdehov och det blev en mycket lyckad kväll! Sundsvall vann med 3-1 och det var längesen jag såg Niklas så glad! :) Då har han ändå en blödning i revbenen men han bet ihop och spelade ändå, hemma kunde han då knappt ligga ner så det tycker jag var starkt gjort ;) Men som sagt 3p och en sanslöst lyckad kväll!! :)


Underbara Sundsvall!


Underbar kille på promenad i dagens fantastiska väder!

Som bekant så älskar jag hösten! När jag var uppe imorse såg jag all frost som låg på marken och senare under dagen kom blåhimmel, sol och vi gav oss ut på en promenad! :) Jag älskar verkligen att bo här med Niklas, norrlandslugnet och jag passar ihop som fisken i vattnet! Det ända som skulle kunna göra det bättre är om familj och vänner bodde ett par mil bort bara ;) Tur de finns telefoner och facebook dock!:)



Såhär bra bilder kan man ta med min nya älskade mobil!! Amazing :D


Kommentarer
Postat av: PAPI

HÄRLIGT ATT VINNA! FINA HÖSTBILDER!

NU ÅKER JAG TILL VIMMERBY!

2011-10-16 @ 10:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0