Svar på frågestunden

Bara var sjuttonde person verkar ha haft en fråga att ställa men jag ska svara på era kommentarer nu tänkte jag! :)

sandra f om Frågestund:
hej lisa! har följt din blogg ett tag, gillar den verkligen..
nu till min fråga: hur länge tror du att du stannar o sundsvall?
kram!

Svar:
Hej Sandra! Tusen tack, roligt att du har hittat hit!
Som det ser ut just nu beror det på Niklas och hockeyn. Därav skulle jag tippa 1-2 år kanske. Sundsvall är dock en underbar stad som ligger mellan våra familjer så man vet aldrig, kanske är det här jag ska bo? :)
Kram på dig!


Anonym om Frågestund:
Jag tjatar nog om det ganska rejält men nu har jag ju chansen att fråga igen, då måste man ju bara ta den ;) kan Inte du visa/berätta vilket smink och hur du sminkar dig vardagligt? :)

Svar:
Bra val att ta chansen igen! Ska försöka fixa ihop något idag/imorgon så håll utskik! ;)


Anna om Frågestund:
Skulle också vilja ha lite sminktips! Känns som att jag har kört fast. Lockar du håret med tång eller spolar?
Ha en trevlig kväll!

Svar:

Det kommer under helgen! Inspiration är alltid bra! :) Jag lockar håret med plattång (det är bäst, Niklas storasyster som har lärt mig!)
Ha en härlig dag!


Mikaela - hockeyskribent om Frågestund:
Vad är skillnaderna med att bo i Ljungby och i Sundsvall?
Om du fick bestämma vart skulle ni helst bo då? (i Sverige)

Svar:
1. Skillanderna är många.. I Ljungby har vi ett trafiklyse och världens minsta stad (typ), här är det betydligt större och betydligt fler trafiklysen! Utbudet av shopping är så mycket större! För mig är skillanden dessutom att jag mår så bra här, jag har verkligen fått en dos av det norrländska lugnet och kan inte ens minnas sist jag var arg. (Då jag är en ganska hetsig person är detta helt galet!) Dessutom slipper jag all falskhet och vissa vidriga människor som finns i Ljungby. Alla jag har träffat här är fantastiska, det får mig visserligen och längta efter alla de underbara som finns i Ljungby! Här vet ingen något om mig utan jag kan själv välja vad jag vill dela med mig av, det är toppen!
2. Jag var faktiskt den som "valde" Sundsvall. Självklart diskuterade vi valet och de andra valmöjligheterna men jag var ganska säker på att det var hit jag ville och tillslut blev det så, så Sundsvall är en stad jag skulle vilja bo i om jag fick bestämma. Skulle jag bestämma nu igen vet jag inte riktigt. Hittar jag en utbildning jag vill läsa så vill jag att vi ska bo i den staden! Men tills dess är jag nöjd sålänge jag bor där Niklas bor :)


Anonym om
Frågestund:
vad tycker du om din lillasyster?:):):):):):):):)

Svar:
Jag tycker att hon är världens bästa lillasyster!!! :):) Lite väl envis ibland annars supersnygg och bäst! ;)


Anonym om
Frågestund:
Vad är det bästa med ditt liv just nu?
Vad är det sämsta med ditt liv just nu?
Har du några mål i livet vilka isf?=)

Svar:
Att jag känner att jag har börjat hitta mig själv. Jag har aldrig mått såhär bra och jag har aldrig varit lyckligare. Det är det bästa just nu! :)
Det sämsta är nog att jag inte har något jobb, jag söker hela tiden men utan kontakter är det hopplöst.. Tips?
Jag har ett mål i livet; Att bli någon som betyder något för någon.


Anonym om
Frågestund:
Hur gör man en header på blogg.se? Din är jättefin!

Svar:
Tack! Jag gör min/mina i Photoshop, har inte det just nu dock och därför har ni fått stå ut med denna ett bra tag! Men PS är det bästa om du vill ha en header, jag är dock inte superhaj på det. Vissa kan ändra mått och liknande men så mycket har då inte jag lärt mig!


Hoppas ni är nöjda med era svar! :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Då har du ju redan lyckats med ditt mål i livet eftersom du betyder väldigt mycket för väldigt många människor :) så där va de klaaart :D

2011-10-14 @ 13:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0