Sundsvall by night



Såhär ser Sundsvall ut en lördagskväll om man står uppe på Södra Berget! En underbar syn som gjorde att en hel del deppkänsla försvann! Pappa, Maja och Albin ska få se synen live när de kommer till helgen! :)

Nack- och huvudvärk är tillbaka och inte ens 2 alvedon och sömn hjälper idag. Har sån jäkla träningsvärk dessutom så stretching hjälper inte heller! Attsingen :P

Snart blir det å fortsätta med klippa & klistra, sommarens roligheter är på plats och nu ska bara lite roliga tidningsklippgrejer in! Vill ni se bilder från albumet sen? Ja eller nej. (Ingen kommentar = nej så har vi klargjort det) :)

Nej, min fina sambo har nu lagat lax och brocolli så det är bara till å slå sig ner vid matbordet, yummie! :)

Var kan man köpa glögg? (Förutom dyra systemet?)


Kommentarer
Postat av: Mikaela - hockeyskribent

Jaså! Visste inte ens att man kunde plugga till det, vad gör man då? Haha.. Jaha men det låter ju skitbra att det börjar lösa sig :)

2011-10-25 @ 19:30:54
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Mikaela - hockeyskribent

Där ser man:P Njaa jag vet inte. Jag tänker inte stressa fram en flytt och jag tänker verkligen inte flytta redan i november :) December eller januari har jag sagt.

2011-10-25 @ 19:54:29
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jjaaaaa!!

2011-10-25 @ 20:25:57
Postat av: Sandra

Jaa klart vi vill se albumet ;)

Sundsvall by night ser magiskt ut!



Jo det stämmer bra! :) Går väldigt bra för laget just nu, men för egen del börjar det mesta bli trist och enformigt. Dagarna ser för det mesta någorlunda likadana ut och flyter samman med varann.. lyckligtvis ska vi bara bo på hotellet denna månaden ut, sen ska vi bo de sista veckorna hemma hos Victors föräldrar i Tyringe. Så det kommer nog bli lite positiv förändring i alla fall :) sen när vi väl får lägenheten så tror jag nog allt kommer kännas mycket roligare :) sen vore ju ett jobb inte fel heller :)

2011-10-25 @ 20:45:33
URL: http://anotherfucking.blogg.se/
Postat av: Lina

åh, ser supermysigt ut!! :)

glögg brukar gå köpa på ikea, så ni har ju nära! ;)

2011-10-25 @ 20:45:37
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaaa

2011-10-25 @ 21:08:22
Postat av: Annelie

Glögg hittar du på IKEA, i alla fall i Älmhult, så det idag när jag lunchade, dom hade även pepparkakor.

2011-10-25 @ 21:52:11
Postat av: Ellen

IKEA :) alkoholfri dock...

2011-10-25 @ 23:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0