Sprucken haka, igen!

Ja vad ska man säg..? Det ville sig inte.. Började ju så bra med en 2-0 ledning men det slutade illa med ett 3-2 resultat. Höll tummarna så hårt jag bara kunde, hejade så gott jag kunde och ville inget hellre än att grabbarna från Sundsvall skulle få sig en vinst, dem äe så duktiga å välförtjänta av de men ibland är de tufft.. Snart vänder det, jag är säker!!

Niklas tog ju bort häftstiften som hållt ihop hakan i fredags å ja var så nöjd! När jag såg en röd tröja å en handduk på Niklas haka idag var jag inte lika nöjd.. En puck såg till att han fick sig ännu ett jack! Den här gången fick han sy istället, min stackars älskling! Bilden föreställer Niklas nya sår på hakan, tack vare iphonekameran ser manninte så mycket..

Efter matchen satte jag mig i bilen för att rulla mot Lomma! Nu är jag framme och hänger i soffan me syster å Ted! :) mys! Tack till Fina Lollo som gav mig ett paket med bränsle (choklad!) det var viktigt! Blir så glad av att ha så fina vänner <3

Älskar dessutom min fina familj som är bäst! Tack för ni hejade på Sundsvall med mig! Har aldrig varit med om att pappa har vatt så tyst på en match;)

Sov Gott,
Imon blir det mysdag!
Hoppas ni får en toppendag!

Ps. Vad tycker ni om krossad haka nr. 2 på 2 veckors tid?

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack göllet ;) jag trodde din bild var en bröat vårta först Hahahahahaha ;)

2011-10-06 @ 06:39:34
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: PAPI

AJAJAJ!

HOPPAS ALLA ÄR FRISKA TILL PÅ FREDAG, HOPPAS DET VÄNDER DÅ!!

2011-10-06 @ 07:45:58
Postat av: Ll

Men troja va också bra, iaf nummer sjuuuu :D En fin vän får fina vänner <3

2011-10-06 @ 07:47:49
Postat av: EweJ

Stackaren:/

2011-10-06 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0