Sista dagarna i Ljungby

Igår hade jag och mamma en heldag i Älmhult hos mormor och morfar. Jag lagade mat, vi var på IKEA, fikade i massor, fixade teven och hade de allmänt mysigt helt enkelt! :)
  Väl hemma bestämde sig en migränattack (ont i nacken attack?) för att sabba resten av kvällen. Ett donkenmål (för att hälsa på syster som jobbade) tryckte jag och pappa och sen var det alvedon, värmedyna och liggande ställning som gällde!

Idag har jag inte hunnit med så mycket! Ska äta lite morötter och gurka med dip till frukost och se lite Greys. Känns ändå som en grymt bra början på dagen ;) Sen ska jag fika med Ewe och ikväll hoppas jag på att få träffa Pillan och även kvalitetstid med familjen!

På onsdag morgon kring 06.30 lämnar jag Ljungby för ett dygn i Örebro! Aji ska få visa mig staden, lägenheten och vi ska även se Örebro-Troja! Självklart kommer jag heja på Örebro ;)

Då vet ni hur läget ser ut! :)

På torsdag är jag tillbaka i Sundsvall och som jag längtar efter min underbara sambo! Fjärilarna är på plats i magen och jag vill bara pussas och kramas i massor! Mannen i mitt liv - snart är jag tillbaka! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

De är duktigt dåligt av dom att inte lösa de heller haha har väntat flera dagar!!!:/



Haha ja då jäklar skulle du ha tusentals läsare;)

2011-10-10 @ 18:52:21
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0