PW för hela slanten

Igår tog jag och Ida en powerwalk på 1,5timme och idag har vi tagit 1timmes PW. Dessutom har jag kört lite på min trampmaskin! Den kommer vara nyttig! Tänk så fit vi skulle bli om Ida alltid var här! Men sån tur har jag då inte, ikväll ska hon tillbaka till Uppsala :( Innan det ska vi dra med oss grabbarna till Birsta och även hinna spela kort och fika i de underbara vädret! Blåhimmel, sol och höstlöv. LOVE IT!

Nu ska jag börja skriva på mitt första, riktiga krönikauppdrag till ST. Älskade känslan av att komma in på redaktionen. Kvinnan som kontaktade mig var så otroligt go! Strålade gjorde de om henne! Dessutom va de superfräscht och det kändes som jag gick rätt in på en redaktion i New York. Känslan "Det här vill jag ha" infann sig ganska snabbt och jag börjar bli grymt sugen på att plugga journalistik! Men nu; dags att låta fingrarna jobba!


<3


Kommentarer
Postat av: mikaela

Men vad muppigt! Ska kolla om andra också har problem med det. Tycker helt klart att sundsvall var värda minst en poäng! Han skötte sig riktigt bra tycker jag ;) vad ska krönikan handla om?:)

2011-10-01 @ 15:24:26
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0