Överdrift?

Jag lider verkligen med familjerna som förlorade någon nära i flygolyckan i Ryssland, det är fruktansvärt och jag mådde dåligt bara av att tänka tanken att det hade varit Niklas. Tragiskt nåt så in i vassen, må dem vila i frid.

Jag lider däremot lika mycket med familjerna som förlorade någon nära i flygolyckan förra veckan i norra Sumatra och alla som förlorat någon nära i andra flygolyckor, eller överhuvudtaget.

Att det nu är igång ett välgörenhetsprojekt där pengar ska samlas in till änkorna i Ryssland är för mig lite överdrivet.. HÄR kan ni läsa mer om det hos MrMadhawk och klicka vidare till hemsidan, för er som är intresserade. Jag vet att jag inte är ensam om att tycka att det har blivit lite för mycket, speciellt med tanke på att kvinnorna redan har miljonbelopp på kontot. Jag personligen tror inte att pengar är ett problem för dem, jag tror att det enda dem vill är att ha sina makar tillbaka, vilket inte går men iaf, det är vad jag tror dem vill ha..
Samtidigt känner jag mig taskig men ska jag lägga 380:- på ett band för att ge pengar till rika familjer när jag själv inte har en inkomst? Det känns inte alls rättvist? Hade det varit pengar som gick till fattiga barn hade det varit en helt annan femma..

Jag vill inte trampa någon på tårna här, så bli inte provocerade nu, är det någon som blir jättearg är det bättre att ni på ett vettigt sätt ber mig ta bort inlägget så är ingen skada skedd.

Det är bara en åsikt, jag tycker fortfarande jättesynd om familjerna som förlorat sin älskade. I Ryssland och i andra länder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0