Irriterande.se ?

Har försökt uppdatera hela dagen från iPhonen men de vägrar fungera! Blir galen, varför ska blogg.se ha en app om den inte kan fungera? Irriterande.se borde den heta isf...

Idag har jag kört hem från Lomma efter världens mysigaste dag, Leos Lekland var bland det roligaste! Milo skrattade så sjukt mycket, likaså jag och Hanna. När vi cyklade (på barncyklar) så sa en kille till Hanna att hon/vi inte fick va där, haha! Självklart fortsatte vi cykla ;)

Gjorde en uppladdning med matlådor till Papi igen, blev väl en 12 stycken åtminstone, sen tog lådorna slut :( Räcker ett tag iaf! Sen ville någon jävlas med mig idag, först var det en geting i rummet bara sådär och den började jaga mig så jag sprang mot ytterdörren och den efter men jag överlistade den och hann in igen, utan geting och utan stick! Yeahj! Under min P-nap verkar de som att teven höjde ljudet me så sova mer gick då inte... Å ingen va hemma! :P

Sen blev det en tur med lillasyster till Älmhult för å äta favoritmat hos mormor och morfar och nu är vi tillbaka och laddar för idol! Morötter och gurka är uppskuret, dipen är i kylen och clementinerna väntar på att bli skalade! Linnell skulle komma och även ha me sig salta kex å ost, yummie! :)

Heeeeja Sundsvall! De leder med 2-1 men Ida säger att de mest haft tur.. Verkar så på skotten, 6-14.. I andra börjar de säkert spela super! Men inte lätt med massa febriga backar :( Men jag håller mina tummar allt jag kan och tackar för all uppdatering som kommer från Gärdehov :)

Att vara såhär lycklig kan inte vara normalt? Jag har världens underbaraste pojkvän, världens bästa familj och världens goaste vänner! LYCKA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0