I'm back!


På hockey i Örebro med Aji för ett par dagar sen!

Tänkte bara meddela att jag har fått i mig kvällsmat och är därmed back in buisness! Inget mer depp här inte, istället är det hockey på tv. Växjö - AIK, inga lag jag tycker om precis och som det verkar så är det framförallt bra målvakter som gör lagen, speciellt AIK. Aja, jag är ingen hockeyskribent och tänker inte gå in mer på det här utan tänker istället ta en powernap lagom lång till att matchen är slut :)
Efter att faktiskt ha sett 2 perioder av hockeyn vill jag nu ångra mig! Jag håller till 240% på Växjö i den här matchen.
HEJA VÄXJÖ!!!!!

Imorgon är det lite mer planerat;
- Jobbcoaching
- "Arbetsintervju" (fast ändå inte, eftersom det inte handlar om någon specifik tjänst)
- Träna
- Tvätta
- Städa
- Spakväll (hemma, har inte råd med en riktigt;))

Som sagt, P-nap nästa!

Förresten, blev så himla glad innan när jag gick in på Aftonbladet och såg att Ganna får stanna ett tag till i Sverige! Håller tummarna för att stackarn får stanna hos sin familj livet ut, kom igen Svenska (relativt odugliga) regeringen. 91 år gammal med hela familjen här, hon kommer inte göra någon skada, tro mig! Visa lite mänsklighet tack! (Innan idag gick jag med i FB-grubben "Stoppa utvisningen av Ganna" gör det ni också!)


Milo och jag avslutar härmed dagens inlägg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hejade på rätt lag för bra gick det ju!! Kram :)

2011-10-19 @ 01:28:37
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0