Grundskola i ruiner



Jag blir verkligen galen på blogg appen! Nu går de inte ens att lägga upp bara text! Vad är då meningen? Fixa till detta, tack!

Idag har vi hunnit med mycket! Pappa och jag började med att åka till K-hög på Öppet Hus och invigning. Pappa har mätt ut byggnaden och Albin hade hemkunskap. Grymt snygg skola men lite sorgligt att ens egen grundskola nu ligger i ruiner.. Lite sad story på de..

Sen bar de av på innebandy där Maja spelade! Efter vinsten åkte jag hem och tog en liten p-nap som va sååå välbehövd! Sen var de dags för hockey där Albin hade internmatch och efter den bar de av på Majas andra innebandymatch! Ganska så fullt upp!

Ikväll ska jag till Jacke och träffa grabbarna lite! Så nice! :) Med tanke på nackens skick så blir de dock Ramlösa istället för vin! :( Ni som var hos mig på lördagen på Ljungbydagarna förra året förstår nog varför jag inte vill dricka å må sådär! :P


Kommentarer
Postat av: PAPI

SÖTA VI ÄR.

SPECIELLT DU LISA!!

2011-10-09 @ 12:43:45
Postat av: Lisa

Speciellt du Pappa! :)

2011-10-10 @ 11:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0