Familjebesök



I Lördags lyxade vi till det med hotell frukost på Scandic. Tack älskling! Så himla mysigt och så gott (berättade för Niklas om dig Sandra och din goalie vilken tur ni har som alltid får äta sån här frukost.. Han blev lika avis som jag är!;))


Söndagmorgon började jag med att åka till gymmet. Jims värld och ett tomt gym innan det var dags att åka hem till städning och bakning!


Hemmabakat solrosbröd..


Egengjorda maränger..


Morotskakan är också klar, pappa, maja och albin är på plats och älskling döljer sin mattallrik för att vi ska kunna ta fikakort! Haha, söte! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Djävul är ballt, tänk vad snygg du hade varit med dit vinröda hår med hornen:) mina horn blev snodda underkvällen Dock!



Tänkte fråga va är de för bröd? Är de enkelt att baka? Jag älskar sånt som är lätt att göra!:)



Kram S

2011-10-31 @ 15:33:25
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha jaa vi har haft en jädra lyx de två senaste månaderna, men idag tog vi dock farväl av både frukostbuffén och rum-städningen :( fast det har varit riktigt jobbigt nu andra månaden, så är glad för lite ombyte :) men frukosten var iaf top notch :)



visst är det så! jag tror också på att dom som går igenom det vet vad dom snackar om, sen får andra vara hur mycket "hockeyexperter" dom vill. Fakta och forskning är ju faktiskt betydligt mer tillförlitligt än teorier från en hockeyskribent (som inte ens gått ut gymnasiet) och en eventuellt fejkad norrlänning :)

2011-10-31 @ 17:21:18
URL: http://anotherfucking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0