Arbetsintervju


Fika på Barista i Sundsvall


Bio

Då börjar dagen gå mot sitt slut! En händelserik dag i mitt annars lugna (norrländska?;)) liv! Mat i Birsta, fika på Barista och bio har vi allt hunnit med!
Dessutom har jag varit på arbetsintervju och även hunnit bli uppringd och få en provjobbardag redan på lördag! Jag är supernervös! Men tusen tack till alla er som peppat mig under de jobbiga dagarna! Utan er hade jag nog inte haft de tålamod jag haft, ni är bäst! :)

Imorgon är det inte så mycket på schemat; powerwalk med Ida, ett pass på gymmet och hockey. Dessutom kommer den nya ugnen! :)

Nu ska jag leka lite med mitt nya Photoshop, ta en kopp te med älsklingen och se klart Robinson!

God Natt mina fina!


Kommentarer
Postat av: Lina

haha, de är ofta så! man är jättesugen på något sen när man väl köpt de som glömmer man bort de ;)



åååh va roligt!! vad är de för jobb?

mitt jobb känns okej, jobbar förtillfället bara två dagar i veckan då jag har mått lite dåligt på slutet men de är alltid nått. inte så mycket pengar men jag har något att göra iaf! och de är de viktigaste :)



hittat några trevliga att umgås med då?

2011-10-27 @ 21:45:53
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: Lina

som i övik då typ! där var de iofs många som bodde men alla utom jag och en till hade barn! :p kändes skumt att umgås med tjejer som hade barn i 9-10års åldern när man själv har en lillasyster som är två! ;) även om de var supergulliga så var man på helt olika plan i livet! ;)



här är de hur bra som helst! alla är supergulliga. både tjejer och killar och vi har de superkul! :) de som är tråkigt med stockholm är ju att alla bor så utspritt, även om de finns 4"aikhus" där typ alla bor så blir de dumt. kanske mest för vi bor med tränaren, andra tränaren, materialaren och sen en till kille i laget! ;) haha



fasen va kul att de börjar ordna upp sig! :) man behöver ha sitt eget även om de är mysigt med mycket tid tsm. iofs har vi typ lika mycket tid tillsammans nu som innan med tanke på att jag jobbar iprincip samma tid som han har träning! :p



hur går de för niklas med hockeyn då?

2011-10-27 @ 22:20:08
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: Mikaela - hockeyskribent

Klart du får tro så. Men jag tror inte det är pga man åker en buss (där det inte ens är minusgrader, samma temp som i ett flyg?) utan att det är immunförsvaret :) Isåfall skulle ju hela hockeysverige vara sjuka.

2011-10-27 @ 22:26:02
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Mikaela - hockeyskribent

Men lilla du, hur kort tror du lag som Skellefteå / Luleå har till bortamatcherna? Jisses de ligger 40 mil ovanför Sundsvall typ och den närmaste bortamatchen är Luleå och tvärtom. Resten spelar i södra Sverige och inte fan flyger dom varje match det skulle de inte ha råd med. Ta dig en titt på geografin i elitserien och räkna milen, det är garanterat lika långt/längre som sundsvall.

2011-10-27 @ 22:32:00
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Mikaela - hockeyskribent

Haha ja det kan vi göra. Sundsvall åker inte längre bussresor än nått annat lag så Niklas får nog ta och äta lite mer vitaminer istället:) puss och hej!

2011-10-27 @ 22:38:32
URL: http://mikaelagabrielson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Wiiieee, lycka till, va är de för spännande? =)



Hug!

2011-10-28 @ 06:39:12
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Sandra

awwww fan va kul!! jag vill också jobba i butik!! hoppas det går bra för dig på lördag :) jag fortsätter hålla tummarna!



haha böter ja.. fast lyckligtvis tillhörde den inte victors bil ;) var nån idiot som satt fast den på hans vindruta.. först såg vi inte reg-numret på boten eftersom det mesta regnat bort, men när vi vände blad så såg vi att samtliga bokstäver och siffror inte stämde överrens med victors reg-nummer :) sjukt skönt.. :D

2011-10-28 @ 11:03:14
URL: http://anotherfucking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0