Vinst mot Rögle

YES!
Äntligen, äntligen, äntligen! :D
Andra vinsten är tagen och jag är så glad för grabbarna!! Det var roligt att ha en glad pojkvän som ringde, jippi! :)

Senare på kvällen tipsade pappa oss om Magasinet: Hockeyallsvenskan där Jihde och någon mer diskuterade Sundsvallsmatchen och dessutom hade intervju härifrån, riktigt kul! Dessutom drog dem upp det här med bussresorna, efter en säsong har Sundsvall Hockey nästan åkt ett varv runt jorden! Det är långt! Dessutom sa dem att man förlorar mycket pengar på detta men framför allt att man blir så seg och förlorar många träningar mm. Intressant eftersom jag nyligen forskat lite i detta.

Annars har det varit en grymt bra dag! Mycket tack vare Veronica (och hennes syster Tese). Ikväll blev det tacos och idol bland annat! :)
Nu skypar jag med mamma och albin (och maja som lagt sig), känns nästan som att jag är hemma!

Film, en kopp te och lite after eight står härnäst på agendan!
Myspys.


Kommentarer
Postat av: sofi

Gott Svall, grattis;)

Taif vann också ikväll såg jag (lite smyg-taifare är jag haha)



En annan sitter på jobbet och har precis "skällt" på ett band som drack egna öl i restaurangen, folk fattar typ noll :P



Förresten Elite Hotel Knaust heter Elite hotelelt i S-vall, har du gått förbi de nångång? är de fint?



Kram Soffiii

2011-11-05 @ 00:19:55
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Sofi

Ja okej då dom får väl ligga efter s-vall då haha, vilka har dom näst på tur nu på sin turne då?



Hur känner du Lina Stensson förresten? =)

2011-11-05 @ 00:27:34
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Sofi

Där ser man :)



Nä robert hennes kille och niclas min pojkvän är barndoms kompisar, spelat hockey massor med år tillsammans, hon verkar super härlig den tjejen!



Vad tyckte du om filmen förresten? tjejig?



/ Hug S

2011-11-05 @ 06:06:34
URL: http://sofiralin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0