Välkomna åter!



Matchen ikväll var grymt spännande, jag ville inget hellre än att åka hem med en vinst! En 2p vinst fick jag också åka hem med efter straffar, yes! Så det är en glad Lisa här hemma nu! :)

Mer bilder från matchen kommer imorgon! Hoppas ni är intresserade av de!

Välkomna åter dessutom,
skulle jag få panik och låsa den igen kommer jag använda samma användarnamn och lösenord som nu så vet ni det, så kommer ni komma in då också.

Avslutningsvis kan jag säga som såhär,
jag skriver för min egen skull men jag har bloggen öppen för er skull och skulle därför uppskatta respons ibland.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bapp bapp baaapppp du jag vill ha lösenord och användarnamn om jag får vill säga om du ska skrämma mig såhär igen!!! ;)



Kram Såfiiiiiii

2011-11-09 @ 06:42:01
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: mami

Följde matchen på datorn, så spännande när det var straffar :)) Hördes på hela Kungsgatan när Sundsvall vann :)

2011-11-09 @ 08:40:01
Postat av: Angelica

Vaaaa, kunde man se matchen på datorn?! O jag som missade! Skämmes ajpaj, jag ser iaf fram mot bilderna :)

2011-11-09 @ 08:44:09
Postat av: Louise

Bra att du öppnat bloogen igen. Saknade ju den! Gött att de vann.:D

<3

2011-11-09 @ 14:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0