Take this final piece of advice and get yourself together

Hockeyn för väldigt mycket gott med sig, allt det sociala, man får se mycket man inte annars hade sett, lära sig sporten och massa mer. Som alla andra saker har det dock sina nackdelar och på ett sätt är hockeyn en fruktansvärd värld, jag beundrar grabbarna och dess starka psyke. Jag tycker det är riktigt jobbigt att ha två vänner där en har en pojkvän som knappt får spela och den andra en som fått lämna sitt lag. Lider precis lika mycket för mina fina vänner som för deras pojkar, det känns som mobbning på vuxen nivå om ni frågar mig men tyvärr är det så det är inom hockeybranchen. Skickar en massa kramar till alla er som behöver det! <3


Härnäst tänkte jag visa upp lite bilder från matchen Sundsvall - Bofors.
Fotografer: Lisa Bengtsson & Maja Bengtsson
Vill någon använda bilderna får ni höra av er till [email protected] !






Bofors första mål! :(


Sundsvalls enda mål (förutom det bortdömda målet)













Någon kommenterade "Tur förtjänar man" och det kallar jag inte annat än ren jäkla bullshit! Medgång ger tur, vinster ger tur och självförtroende! Ligger man 3a i tabellen får man domaren på sin sida (i många fall) och ligger man sist i tabellen får man domaren mot sig och ett för jäkla dåligt självförtroende samt otur.
Tom. Bofors tränaren tyckte att Sundsvall förtjänade poäng och vinner man skotten rejält och i princip spelar ut ett toppenlag så tycker jag med att man förtjänar poäng. Men hade man fått vad man förtjänat så hade Sundsvall legat betydligt högre upp!

Stort lycka till nere i Skåne till laget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0