The more I do, the less I know



Ni måste varit grymma på att hålla tummarna för det tog bara ett par timmar innan jag blev inring till ytterligare en intervju på jobbet. Ett steg närmare. Eftersom ni gjorde det så bra ber jag er än en gång att hålla tummarna för mig! :)

Har fifflat på en krönika men jag tycker det är så jobbigt att få den perfekt. Det är en ny stad och en stor tidning och det måste bli riktigt bra helt enkelt. En prestationsångest infinner sig som aldrig existerat tidigare inom mitt "journalistliv" men jag tror det är bra, det betyder att jag älskar det jag gör och absolut inte vill misslyckas!

Dagen har bara runnit iväg och jag har pratat med massa underbara i telefon och så kommer det fortsätta! Så många saknade som jag ska hinna med att prata med <3 Nu ska jag snart krypa i säng, inte alls lika välkommet. Avskyr att sova själv då jag är mörkrädd, ja även i min egna lägenhet är jag mörkrädd.. :P

Dagens musikdrog: Adele


Kommentarer
Postat av: Sofi

Heeej =)



Jisses vad du publicerar inlägg kvinna, har du inget annat för dig om dagarna eller? ;);) skämt å sido! För de första bra bilder på hockey killarna, gillar den när han "ligger" mott sergen på väg ner i isen haha riktigt skön. Du får zooma en hel del va?



Sen för de andra, vad roligt med jobb intervju och att du får komma på en andra, jobbet måste ju bara bli dit, ska hålla tummarna=)



Kram från Växjö :)

2011-11-04 @ 05:25:02
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: sanna

Jaha haha vad komiskt att jag precis skrivit om det i bloggen :)

Det var så lite så, du har ju fin hårfärg :) hihi, ha en bra dag!

2011-11-04 @ 10:38:03
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0