Sundsvall vs. Troja

Gårdagens match var väldigt spännande att se, speciellt då jag av hela mitt hjärta hejade på Niklas och hans nuvarande lag. I början kändes det ganska jämnt, i andra var det hönsgård (tur att Troja inte var glödhett för då hade matchen avgjorts) istället kom Sundsvall tillbaka och gjorde en grym tredje period.

Troja ska vara grymt glada att de har en toppenmålvakt! Helt sjukt att vissa puckar inte tog sig igenom denne man! Likaså två ribbskott från Sundsvall så Troja ska vara glada att de lyckades ta en poäng om ni frågar mig..

Självklart fanns det gott om bra spelare i båda lagen! Riktigt roligt att få se Troja här uppe dessutom. Jag hoppas dock att Sundsvall fortsätter sitt flow (hade de fått in puckarna i matcherna innan hade de redan legat högre upp) och klättrar i tabellen. Vet att många inte delar den åsikten, Sundsvall verkar vara ett hacklag men jag hoppas de går kanon så ni får äta upp era taskiga ord! Mohaha. :)

Såg inte en enda Trojan i Gärdehov däremot hade Sundsvall rätt gott om publik idag, säkert det dubbla mot va de brukar så jag tycker tom. det blev lite tryck idag! KUL! Fortsätt så :)
Så till alla trojaner, här kommer bilder så ni får se lite av matchen ändå;

Alla bilder tillhör mig och vill ni använda dem till något så måste ni be om lov innan. Antingen i kommentarsfältet eller till min mejl; [email protected]

























































Detta var för er skull! Fotograferandet, redigerandet och inlägget fullt av bilder!
Därför tycker jag ni i gengäld kan slänga in en kommentar om vad ni tycker :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder tagna av en fin tjej :)

2011-11-09 @ 13:58:23
Postat av: Anonym

/ största beundraren av trojas nummer sju

2011-11-09 @ 14:00:08
Postat av: AJ

Tack för bilderna, kul att se Joel få spela lite o göra de han älskar. Måste vara en jäkligt bra flickvän som säger detta haha, jag ångrar det efter jag har tryckt "skicka kommentar" haha typ!

2011-11-09 @ 14:52:00
Postat av: josefine

vilken fotograf du är :)

2011-11-09 @ 20:04:56
Postat av: alexandra

Mycket bra bilder Lisa!:)

2011-11-09 @ 20:52:07
Postat av: alexandra

Mycket bra bilder Lisa!:)

2011-11-09 @ 20:53:16
Postat av: Anonym

Tycker inte det är så kul med hockey :) därför vet jag inte vad jag ska kommentera.

2011-11-09 @ 22:50:02
Postat av: Anonym

Tycker inte det är så kul med hockey :) därför vet jag inte vad jag ska kommentera.

2011-11-09 @ 22:52:12
Postat av: Carina

Mycket fina bilder.Du är så duktig på att fota och skriva. Kram

2011-11-09 @ 22:52:29
Postat av: PAPI

KUL ATT FÅ SE FOTON, NÄR JAG INTE KUNDE SE DEN LIVE"!!!! KRAM

2011-11-10 @ 12:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0