Mustaschkampen 2011



Äntligen närmar det sig sitt slut! Niklas har för första gången ställt upp i mustaschkampen och skulle med andra ord spara mustasch november ut.. De betyder att det i detta nu är endast 6 timmar kvar innan den ryker! Ja han har lovat att ta bort den på tolvslaget!

Idag har jag kört två träningspass på gymmet, ett ensam och ett med N. Det sistnämnda blev definitivt det jobbigare, kommer nog kännas imorgon! Nu har vi sett Rena Rama Rolf och ätit mat, min måltid ser ni på bilden bland N, bandpasta med vitlöksost, creme freish, köttbuljong, färsk vitlök och bacon till det. Grymt gott (om man gillar vitlök)!

Nu ska vi ta en p-nap och sen blir det en vanlig kväll framför teven. Mysigt!

TACK för att mustaschkampen äntligen är över,
kittlas i näsan varje gång man ska pussas ju!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh den maten ska jag och Jacke göra!! Vitlök och bacon är favoriten ;)

2011-11-30 @ 19:44:21
Postat av: PAPI

9 MIN KVAR......

2011-11-30 @ 23:52:41
Postat av: Veronica

Ja äntligen är det över!!! :)

Nu är det bara att vänta ut dom 15 stygnen innan man kan pussas ;P

2011-12-01 @ 08:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0