Lisa+kattunge=Ett bra team//NE

Är nu inne på tredje ensamma dagen och kan erkänna att det börjar bli förjäkla drygt. Det har faktiskt nåt den där gränsen när jag kollar in på blocket.se och börjar leta kattungar och hundvalpar.. De två värsta sakerna med det hela är att 1. Niklas har godkänt det! 2. Det finns värsta söta kattungen i Timrå (5km från mig!!) för ynka 100:-!

Vill ha nån å gosa med ju.. Allergin hit å dit, pettitesser..

What to do?!



När Niklas åkte skulle han slänga ut mig om jag köpte ett djur men idag när jag föreslog en liten söt misse så sa han istället; Ja, ni skulle nog göra ett bra team! Så det är ju inte konstigt att man blir lite förvirrad ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Du ska nog tänka efter en extra gång innan om du har allergi. De är faktiskt inte speciellt smart att riskera de, jag fick en hundvalp när vi.flyttade upp till övik de blev inte alls som vi tänkt oss, de resulterade i astma för mig och att sälja honom var de värsta som hänt, jag tänker på honom än idag!! Men dock förstår jah dig, jag hade mer än gärna haft ett djur under all ensamtid och sitter på blocket väldigt ofta även om jah vet att de inte kommer hända :(

2011-11-05 @ 16:58:10
URL: http://liinaas.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Då kan jah lägga till att jag aldrig haft hund allergi, dock har jag.så mycket andra allergier så de utlöste pälsdjursallergi..

2011-11-05 @ 16:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0