Hela livet blev en helg



Som ni säkert har märkt så är blogglusten som bortblåst. Jag har haft 4 ensamma dagar då Niklas har vatt på roadtrip i Oskarshamn och idag Tingsryd men imorgon är han äntligen tillbaka. Under dessa dagar har jag haft ångest över att jag sitter här, utan jobb och inte vad jag vill med mitt liv. Jag har tränat 3ggr vilket har fått mig att må så mycket bättre! Ätit morotssoppa, massa glass och frukost varje dag. Jag har sett 2 säsonger How I met your mother. Skrivit 1 reportage och påbörjat ett andra. Skickat efter massa julklappar och ska snart med Veronica till Birsta för att leta fler. Jag har julpyntat. Ska städa hela lägenheten. Tagit ett varmt bad, gjort ansiktsmask och filat fötterna. Diskat. Hängt upp boll med mat till fåglarna. Letat journalistutbildningar. Sökt massa jobb. Hamnat på rosa moln när jag tänkt på hemligheten.

Som ni märker har jag haft fullt upp trots allt.

Nu försöker jag fundera ut hur nästa krönika till ST ska påbörjas. Tips på vad den ska handla om mottages gärna.

På söndag är det dessutom julskyltning här och jag hoppas att N vill göra mig sällskap och vara sådär romantiskt fjantig och hålla i handen och vara kära hela söndagen. Köpa lite juliga saker också.

Jag hoppas allt är bra med er,
mig behöver ni inte oroa er för.
Jag har mina jobbiga stunder (som när jag bråkar med Fuji = storlipar i 2h och knäar sönder en dörr.. N skrattade iaf gott och pappa fick mig till att fortsätta kämpa och pang boom... Fuji - Lisa 0-1)

Om bara snön kunde komma så skulle jag bli superglad! :)


Kommentarer
Postat av: PAPI

DU ÄR STARK, LISA!

MÅNGA GÅNGER ÄR DET BÄTTRE ATT VISA SINA KÄNSLOR ÄN ATT HÅLLA INNE DOM!!

KRAM!

HEJA SUNDSVALL IKVÄLL!!!!!

2011-11-25 @ 15:29:02
Postat av: Anonym

Din stackare att de aldrig släpper med jobb, men de kommer!

Hoppa på nÅn kurs så länge?



Fina bilder på dig och Niklas! :)

2011-11-26 @ 06:41:33
URL: http://sofiralin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas julskyltningen blir fin! :)

2011-11-26 @ 09:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0