.

Bit ihop, bit ihop, bit ihop.

Jag är allt annat än konflikträdd men att starta diskussion med vissa människor är helt enkelt inte värt det... Okunskap leder till hårt arbete på lätta grejer.. Är man okunnig och arrogant så tar man sig i vissa fall långt men man blir aldrig omtyckt och slutar oftast upp ensam.
Personligen föredrar jag att vara påläst, ha utbildning och få lön. Jag kan skriva saker som väcker heta känslor men bara när jag vet att jag har rätt och kan bevisa det med fakta. Eftersom en diskussion med en okunnig aldrig tar slut tänker jag inte yttra mig utan istället försöka bita ihop. Även om jag bara vill skrika rätt ut vad jag tycker och tänker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0