Bildarkivet



Det finns gott om härliga bilder i arkivet, haha. Har gått igenom en liten, liten del av den externa hårdisken och det har tagit mig 2,5 timme. Med andra ord har jag många timmar kvar att fördriva!

Niklas är påväg till Örebro för match! Med tanke på att laget leder serien så blir det en tuff match, det positiva är att de inte har någon press. Ingen förväntar sig att laget på sista platsen ska vinna mot laget på första platsen. Men jag håller alla tummar och tår för att grabbarna ska göra det oväntade! HEJA SUNDSVALL!!!!!!

Jag ska stoppa i mig dagens första mål för nu börjar jag verkligen bli hungrig!! Sen är det fixa och börja fundera på julklappar, läsa ut Änglamakerskan, se Ensam Mamma Söker och följa hockeyn! Kring 4-5 inatt/imorgonbitti är Niklas tillbaka, långa resor sucks big time (och då är detta en "nämre"....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0