Better than revenge



Som ni ser är jag inget proffs på att hålla ett öga öppet, ett stängt å sen se lite fyndig ut.. (ska man se sexig ut vid en sån här min egentligen kanske..? Aoush!) Men med träning kan även jag se normal ut vid en min kanske! ;)

Igår brände jag mig på tungan.. Skulle provsmaka teet. Glömde dock att de 5sekunder innan hade kokat. Satan va ont de gjorde! Kan meddela att de gör lika ont idag! Blir glass i stora lass som medecin om ingen har nåt bättre tips? Vill väldans gärna bli av med att!

Just nu sitter jag och försöker färdigställa reportagen, ett varsitt utkast är gjort och det börjar med andra ord ordna upp sig och bli redo för publicering och deadline som är imorgon! Spännande!

Väntar också på posten.. Alla julklappar jag skickat efter kommer en dag i taget typ. Känns lite som att jag har julafton varje dag och ändå ska alla klapparna ges bort. Men då jag tror de kommer uppskattas är det så otroligt kul att se resultaten! :)

Näep, glass i stora lass var det. Kommer rulla ner till ishallen ikväll.. Men det är bra, då kan jag hålla en plats åt Veronica bara av att va mig själv. Haha!

Sundsvall Hockey - Leksand
Ni kan se den på Viasat Hockey 19.00


Kommentarer
Postat av: sannie

Åh vad fin make du gjort! Du är så duktig på det där! Om du kommer till Ljungby ngn gång får du sminka mig! :)

2011-12-01 @ 14:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0