A walk to remember



Är så sinnesjukt less alltså. Ska ut på en promenad nu och hoppas de hjälper humöret på vägen.. Att vara ensam hela jäkla tiden är kass. Jag behöver ett jobb innan jag dör av en depression typ..

Självklart skriver jag bloggen för min egen del. Men jag skriver också för alla er, så att ni ska veta vad som händer och sker här. Därför tycker jag att responsen är viktig och jag skrev nog lite fel för jag kommer inte lägga ner det som kommer hända är i så fall att jag sätter lösenord så att de som vill får följa den. Då vet jag iaf vilka som läser. Nu är det många läsare och kommentarerna är alltid från samma fina människor.

Som sagt, idag är jag inte på humör så risken finns att det blir lösenord på bloggen redan under dagen. Jag har visserligen sagt det förr men den här gången är det inte för att jag vill se kommentarer ösa in, kan man inte få respons när man har det tungt då vill jag nog skriva för bara mig själv och mina närmaste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0