17 straffar och många tusen kalorier

YES!
Efter 17 straffar stod det klart att Sundsvall tar med sig 5 (av 6 möjliga) poäng hem från Skåne! Äntligen, äntligen!! Efter så fruktansvärt många orättvisa förluster känns det helt underbart att få hem en sambo som jag antar är gladare än på länge, jag menar massa poäng och komma hem till sin fina flickvän (som inte hoppade från balkongen trots att tristessen försökte vinna! 1-0 till Lisa!), vad mer kan en kille begära!? Den här flickvännen begär dock vinst på tisdag, spyr på känslan av att se ännu en förlust mot Troja. Gud förbjude att det händer igen!!!!!!!

Jag har under helgen haft skrittrist vilket oftast leder till att jag äter (frossar).....
Har krängt;
1 påse smörpopcorn
1 stor after eight (har nu gått på den andra som beräknas va slut innan N är hemma..)
1 Gott&Blandat
1 Julmust
1kg clementiner
1 annanas
ytterst lite mat

Ni ser ju bara hur livsfarligt det är att lämna mig ensam... Skulle inte vilja veta hur mycket jag måste träna för att förbränna bort all den skiten :/ Att ännu en roadtrip på 4-5 dagar är på ingång denna månad gör både mig och vågen orolig... Oooooopppppsss....

//Frossar'n

Kommentarer
Postat av: E:)

Du får också ta en roadtrip - till typ Smååland :)

2011-11-06 @ 20:12:53
Postat av: Sandra

iihhhh underbara och välförtjänta poäng ;)

2011-11-07 @ 10:38:54
URL: http://anotherfucking.blogg.se/
Postat av: josefine

man får unna sig onyttigheter ibland :)

2011-11-07 @ 13:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0