111108

Tack för allt stöd fina ni! Det betyder verkligen hur mycket som helst och jag vill att ni ska veta det!

Har precis kollat gårdagens avsnitt av Ensam mamma söker. Jag totalvägrade att se det i början men efter lite övertalning av Maja och när det var på hemma hos Pillan så har jag fastnat för det. Vilken människa My är! Hon måste ju vara världens mysigaste tjej, så jäkla go! Dessutom insåg jag hur bra Niklas är! Haha! Killarna fick göra hushållssysslor och vissa såg ut som ståra frågetecken.. Kan då skryta med att min underbara kan tvätta, stryka, laga mat, städa, har lätt för människor och gör alltid ett bra intryck och har inga problem med att vara kärleksfull i vilka situationer det än handlar om. Känns tryggt att han är så bra uppfostrad! ;)

Kommentarer
Postat av: sannie

haha min pojkvän kanske skulle lära sig lite av din! :D Men jag gillar han ändå! Han är duktig på att laga mat, det får man vara nöjd med :P

2011-11-09 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0