Ni är bäst!



För tillfället njuter jag mest av livet i Ljungby. Det är konstigt att man bara vill bort, bort, bort men när det väl närmar sig och man spenderar tid med sina vänner så känns det plötsligt konstigt. Ska man vara utan alla dem? Ska jag inte kunna åka till Mamma eller Pappa när jag vill? Ska jag inte få träffa mina tre underbara syskon när jag känner för det? Ska jag inte kunna åka till mormor och morfar när jag vill må bra en hel dag? Ska jag inte träffa farmor och alla släktingar på ännu längre? Ska inte Ewe kunna rädda mig från allt när jag mår dåligt? Ska Aji inte kunna vara där för en promenad och snack om allt? Ska jag inte kunna ha mina mysa dagar med Pillan? Ska jag inte kunna ha mysa kvällar med Lisa, Becka och Louise? Ska jag inte kunna ta en fika med Louise? Ska jag inte kunna gå ut och äta med Becca och Tess? Ska jag inte kunna prata om allt med Becca över hennes underbara cupcakes? Ska jag inte kunna träffa mina grabbar alls? Å alla andra fina människor, ska jag vara utan er?

Som ni förstår är det många människor jag kommer att sakna och jag hoppas att ni är många som kommer och hälsar på mig! Ni är alltid välkomna ska ni veta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0