Vitaminer och kortspel

Tack anonym för tipset. Om man är gluten borde man inte alltid få ont när man äter gluten då? Jag kan ju få ont av allt vissa dagar och av inget andra dagar? Idag köpte jag någon Chi chan eller va dem heter och en burk full av vitaminer. Det blir de första att prova, fungerar inte de får jag åka HEM och åka till homepaten Niklas gick hos. Eftersom hon fick honom frisk så litar jag på henne och vill inte gå till någon annan. Tusen Tack för tipset! :)



Idag har vi haft mulet och jag har nötat ett par avsnitt OC. Vi har också hunnit med en sväng på stan där vitaminer och trosor inhandlades. Jag, Niklas och Linda bestämde oss sen för att äta kinamat och sååå gott de va! Mätta å belåtna åkte vi sen på fotboll, Piteå-Skellefteå och Fredde släppte bara in ett litet mål och det slutade 1-5. Yeahj! Nu blir de Johan Falk och förhoppningsvis GinRommie(?), roligaste kortspelet!! :)

På onsdag eller torsdag åker vi till Sundsvall. Har fortfarande inget internet och inga tv-kanaler. Längtar ihjäl mig till att spendera 3-4 dagar ensam då Niklas kommer ha fullt upp/va iväg(?) med hockeyn. Det är nu man ska vänja sig vid att ensam är stark igen.. Med andra ord; i slutet av veckan ska ni ringa, smsa eller muntra upp mig på nåt vis! ;)

Tänker på er där hemma hela tiden, känns som att jag är i en helt annan värld. Saknar att se er! Prata med er! Umgås med er! Snacka skvaller med er! ALLT! Sanslöst hur mycket ni betyder, känner mig tom hela tiden. Även om jag är glad så är de ändå nåt som saknas.. NI!


Kommentarer
Postat av: PAPI

JAG TYCKER ATT DU FATTAS HÄR, MEN VI HÖRS SNART!!

KRAM!

2011-07-25 @ 22:20:11
Postat av: EwJ

Du fattas hos oss vännen!!!

2011-07-25 @ 22:24:01
Postat av: Sandra

Aww tack så mycket :)



Pheew... vet precis hur det är! Fast du har det ju ännu tuffare då Allsvenskan innebär långväga bortamatcher, samtidigt som du bor långt ifrån dina nära & kära. Men får hoppas tjejerna där uppe är trevliga så du kan umgås med dom :)



Jag är precis likadan! Måste alltid lyssna på radio eller ha teven på när jag ska sova ensam, annars blir jag helt uppskrämd av alla små ljud som hörs haha :) så löjlig man är!

2011-07-26 @ 17:51:20
URL: http://anotherfucking.blogg.se/
Postat av: tilda

Jag har ju gluten och jag har inte ont varje gång jag äter:p ibland känns det som kramp i magen men ibland kan man äta utan att det gör ont:) Vet inte om detta sa dig så mycket men så känns det för mig iallafall:) Hoppas du har det bra! Kram

2011-07-27 @ 10:46:23
Postat av: Anonym

Fin bild!

2011-07-28 @ 17:38:04
Postat av: Lisa Bengtsson

Ewe å Pappa! SAKNAR ER!



Tusen tack anonym :)

2011-07-28 @ 17:58:09
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0