Tips mot mage, munsår, trötthet och allergi.

Tusen tack för era tips till magen! Ska faktiskt prova som du sa och köra lite LCHF, inte helt men iaf dra ner på kolhydraterna lite. Tror du har rätt i att de spelar stor roll. Fick dessutom med en hälsokost tidning när jag köpte maggelé och där fann jag många supertips som jag tänkte dela med mig av! Jag ska prova följande alternativ från Hälsokost;

Mot magen: ProbiMage & silicea
Mot munsår: Immolina
Mot trötthet: Lacto Vital & Elixir
Mot pollenallergi: Bio-Pychogenol

Jag vet inte om dessa produkter fungerar (förutom silicea som är min räddning!) men jag ska börja med dem så snart jag kommer till hälsokost. Kosta va de kosta vill, jag ska börja må bra!! Återkommer när jag vet om det gett bra resultat eller inte. Har ni provat nån av dem och vet om det funkar eller inte så kan ni säga till så slipper jag ödsla kraft och pengar på de :)

Välmående nästa!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig gumman <3

2011-07-25 @ 11:51:56
Postat av: Lisa

Tack sis <3

2011-07-25 @ 12:27:12
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas magen mår mycket bättre nu älskling :) pussar

2011-07-25 @ 14:13:12
Postat av: Anonym

Allergi från kost beror på att du är glutenintolerant. I tarmen finns tarmludd som som slits ned, tarmen blir helt slät och detta i sig är ingen allergi dvs det går ej att bli frisk från detta utan måste utesluta gluten från maten. De flesta sjukdomar kommer från en ej fungerade tarm och det kan gå så långt att den man får en så kallad läckande tarm med flera följdsjukdomar. Råder dig till att googla lite angående det jag skrivit ovan och ta kontakt med en homeopat, att bara pröva dig fram med vanliga hälsokost kan förvärra din symptom också. Eventuellt kan du göra ett födoämnesintoleranstest där med, vissa av dessa kan undersöka flera hundra födoämnen och ger mer än det som landstinget erbjuder. Bara att ta tag i det, kan du ta bilen till service kan du satsa lite på din egen hälsa också. Det är inget kemiska och syntetiska preparat som är en lösning till ditt välbefinnande utan sök grunden till varför du inte mår bra

2011-07-25 @ 15:34:52
Postat av: Angelica

Säg till om det fungerar!!!

2011-07-25 @ 16:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0