Problem vid mobilläsning?

hej om Misslyckad utekväll:
Vill bara informera dig om att din blogg är riktigt jobbig att läsa på mobil när du centrerar texten. Den rättar sig inte efter skärmen då utan man måste dra fram och tillbaka. Oftast orkar jag inte läsa inlägget då. Men det funkar perferkt när du skriver som vanligt. Ville bara säga det om du inte visste. Många läser ju från sin mobil.
Kram o hej

Svar:
Tänkte kolla om det är fler som stöter på samma problem som "hej" när ni läser min blogg på mobilen? Eftersom att min mobil klarar det galant så har det inte ens slagit mig att det kanske inte funkar för er? Så tack för infon! Är det fler som stött på detta? Annars va har du för mobil?

Kommentarer
Postat av: EwJ

Inga problem vid mobilläsning =) Kanske är de som inte har smartphones som har problem?? :)

2011-07-25 @ 22:20:35
URL: http://jahnsen.devote.se
Postat av: Anonym

Jag har en iphone och jag har inga problem att läsa din blogg på mobilen. Text och bilder är där de ska vara :)

2011-07-26 @ 21:34:03
Postat av: Anonym

Har en HTC och där fungerar det inte. Inte när texten är centrerad.

2011-07-28 @ 17:22:40
Postat av: Lisa Bengtsson

Okej, då ska jag försöka att inte centrera alltför ofta :)

2011-07-28 @ 17:58:42
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0