Jobb sökes

Jag börjar bli riktigt sugen på jobb nu efter en lång semester! Tyvärr är de i princip bara lärare som efterfrågas.. Inget fel i de visserligen men det är inget för mig. Jag vill jobba med kundservice, i en reception eller som säljare i en butik. Det jag helst skulle vilja är att jobba på H&M i Birsta City! Men hur ska jag få det jobbet? Det spelar ingen roll om det blir heltid, deltid eller timmar men jag vill så gärna! Hur ska man gå tillväga? Har skickat in CV på hemsidan och planerar att gå in med CV eller iaf kolla om det ens är möjligt när vi är tillbaka, men det känns ju så dumt.. Eller?

Tips sökes!
Någon som vet nåt ledigt jobb i sundsvall eller utanför?

JAG VILL JOBBA


Kommentarer
Postat av: PAPI

jag tycker du ska gå in och visa dej, och säga att du vill ha ett jobb, och hels där..

du om någon , förlorar inte på att visa upp dej!!

lycka till pappa, och en stor kram!!!

ursäkta dom små bokstäverna...

2011-07-20 @ 20:56:44
Postat av: Anonym

Håller med din pappa, tycker med du ska gå in där för att visa dig! :)

2011-07-21 @ 20:31:45
Postat av: Rebecca

Klart du skall gå dit! Du måste visa att du vill ju:) Gör det innan någon annan gör det! Kram!

2011-07-25 @ 07:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0