Gatufesten Lördag


En sista dag taggade vi om och började dricka IGEN!


Niklas hade jobbat klart och gjorde sig redo för en kväll med galna tjejer!


Ewe skrev ett kontrakt och vi fick skriva på! ;)


Turkisk pepparshots, vin, cider, öl, drink..?


Hur ska detta gå?


och livsfarliga kortlekar på köpet!!


Vi tog oss än en gång till bussen!


Alla tre!


Att åka buss efter en sånhär förfest på tre är inget jag rekommenderar! Efter lite vatten å mat blev de te å ringa en taxi å kasta in handduken! Tur världens finaste människor tog hand om mig! ;)

Lite senare var ja redo för popcorn och film så ni behöver inte vara oroliga! ;)

TACK
min finaste Ewe för dessa dagar! Flytta hit! ;)
min älskling för att du va me en dag å annars hjälpte oss att peppa till ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2011-07-11 @ 19:22:52
Postat av: Anna

Tror att du pratat om goda Kycklingrullar? Isåfall vill jag gärna ha receptet!

2011-07-12 @ 15:33:48
Postat av: PAPI

HA DET BRA I PITE....

2011-07-13 @ 12:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0