Gatufesten, kväll 1

Varför jag ser äckligt obekväm ut kan jag inte riktigt förklara, kanske försöker jag bara hitta en snygg pose och misslyckas totalt?


Jag, min nya kavaj (H&M 249:-), min nya klänning (H&M 100:- ord pris. 299:-?) och min fina vän som har sina nya Cubus byxor på för ynka 99:- på rean. Där fick ni onödig shoppinginfo =)


Titta på klänningen, inte på mig!


Taggade för RixFm och en tur i Sundsvall City.

Älskling var duktig och joinade sin storasyster med att jobba. Älgkebab säljer de för fullt! Så är ni i Sundsvall och läser detta - smaka deras älgkebab! Det tänker vi göra imorgon! Då blir det feeestkväll nr. 1 !!

Ps. Det gick sådär att ta sig hem, 2h efter att vi började leta buss kom vi fram. Gick 3km för att bussen inte körde närmare och mitt lokalsinne lurade oss på villovägar, haha! Life in Sundsvall... Lisa i Sundsvall helt enkelt! Går sådär, men kul har vi! ;)

Godnatt mina saknade!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du ser ut att ha det bra, skönt att se!! Fina ni är=) Många kramar

2011-07-07 @ 11:47:56
Postat av: PAPI

DU HAR JU JÄTTEBRA LOKALSINNE!

2011-07-07 @ 13:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0