Carinas kycklingrullar

Anna:
Tror att du pratat om goda Kycklingrullar? Isåfall vill jag gärna ha receptet!

Svar:
Det har du rätt i! Svärmors goda kycklingrullar har jag pratat om innan! Jag har inte receptet här men du kan få ingredienserna och hur man ska göra, sen får du gå på känsla med hur mycket det ska vara och blir det inte bra så kan jag återkomma med exakta mått när jag har internet i lägenheten!

Recept
Carinas kycklingrullar

Kycklingfileér
Creme Freish
Sambal
Lök
Salt
Peppar
Mjuka tortillabröd
Ost

Hur gör man?
Hacka kycklingfileérna och stek tillsammans med hackad lök. Krydda. Blanda sedan i creme freish och sambal.
Rulla in geggan i tortillabröden och strö sedan ost över.

Smaklig måltid!


Jag äter utan ris, men min idrottsman äter med. Smaksak helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser gott ut, det ska jag testa!:)

2011-07-14 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0