Bad day

Vaknade med huvudvärk imorse, minns inte sist det hände. Skulle sminka mig och tappade sminkborsten under pianot och fick inte fram den. Missade Linda och Buffy tävla. Åkte på fotboll för å få fika, dem hade ingen fika. Bröt mitt godisförbud (som startade igår) genom att köpa 1kg godis.

Sämsta dagen på länge på sätt och vis.

Har nu sett klart säsong 7 av Greys. Längtar efter nya avsnitt.

Har precis satt på Sad Music listan i Spotify.

Inspiration sökes.
Pep(p?)talk sökes.

Panik. What's right and what's wrong?

Avslutar med en fin rad från Ulriks låt:
Have you ever tried to smile and hide your pain,
Even though you're not okey.
I have, I have.
Have you ever been caught in the poring rain,
Wondering if anything can ever be the same, again.

You try to bee proud of who you are,
But still you got to let those teardrops fall, away.




Kommentarer
Postat av: E

älskade fina vän <3 inte vara nere! men jag vet att ibland är det så och det är sååååå jobbigt..! skickar över en kram till dig!

2011-07-17 @ 10:35:54
Postat av: PAPI

KRAM LISA, DET FINNS BÄTTRE OCH SÄMRE DAGAR, DET BARA ÄR SÅ!!

ÄLSKAR DEJ , PAPI

2011-07-17 @ 10:44:20
Postat av: Sandra

Jag ska flytta med Victor till Kristianstad 1 sep :) från början tänkte vi att han skulle bo här några dagar i veckan sedan resten i en övernattningslägenhet i Kristianstad, men känner inte riktigt att det kommer funka, så flyttar med istället :) är ju kul att se något nytt också.



Låter som att du haft en riktigt tung dag! Hatar när allt går fel och inget känns speciellt kul. Kände precis likadant häromveckan.. jag hoppas i alla fall att du haft/har en bättre dag idag! :)

2011-07-17 @ 13:20:02
URL: http://anotherfucking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre idag, du är värd att må bra!

2011-07-18 @ 11:27:12
Postat av: Rebecca

Älskade vän! Vet du hur många gånger jag har svurit över att du inte bor i Ljungby längre? tiotusen gånger typ. Det känns verkligen grått och trist utan ditt skinande leende och ditt alltid så glada och positiva jag! I höst någon helg när Niklas har fullt upp med hockeyn ska du och jag göra sundsvall, så är det bara!:) Saknar dig!

2011-07-20 @ 08:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0