Alltid detta med kommentarer

När det kommer till kommentarerna så går:
1:a platsen till; PAPPA
2:a platsen till; Maja, Marre, Carina, Hanna!

BRA av er!
Till er andra tänkte jag säga som såhär, börja kommentera om ni vill fortsätta läsa annars kommer jag lösenordsskydda bloggen. Tyvärr, vill gärna veta vilka som läser och då antalet är ganska stort får det bli antingen eller. It's up to you.

Tänkte även bjuda på en grym video dagen till ära!



Nu fortsätter vi tagga!!
Gatufesten här kommmmmer VI!

Kommentarer
Postat av: Ola E

Lisa man måste ju skapa debatt för att få kommentarer! Skriv om något som väcker ilska! Typ att Niklas vunnit en miljon på triss (Svenska avundsjukan) Haha..



Ne skämt & sido!



Hoppas allt är bra med er! Kul att ni verkar ha installerat er!

Jag kommer att hälsa på er många gånger i Höst/vinter =)

2011-07-07 @ 17:51:42
URL: http://4-klovern.blogspot.com/
Postat av: Hanna

Delad silver plats det gillar vi =)

2011-07-07 @ 18:46:30
Postat av: Anonym

Hej, du får gärna svara på detta. Jag älskar att läsa din blogg men jag är en helt okänd person, du vet inte vem jag är. Vill du att jag med ska kommentera eller gäller det endast dem i din närhet? :)

2011-07-07 @ 19:26:09
Postat av: Hanna

Riktigt nöjd med att komma på delad silver plats puss

2011-07-07 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0