Sämre än sämst

Fler julklappar fixade.
2 gympass avklarade.
Riktigt tråkig info om julfest.
Valt att granska kommentarerna innan de publiceras, så bli inte oroliga när ni inte ser det ni skrivit direkt!

Borde åkt hem för jul"lov" för länge sedan känner jag just nu.

Äckligt less på alla dessa motgångar,
kan man få EN bra sak med sig?
Orkar inte mer skitdagar.

Tur man har världens finaste kille som gör det värt det. <3

Så vänta er inga inlägg, känns inte som jag har motivation eller humör till det.
Är redan på botten och en blogg utan kommentarer känns inte som det jag behöver.


Kommentarer
Postat av: Anna

Blää, låter inget vidare! Hoppas det fixar sig och att du får en mysig jul. Undrar om jag kan få ditt recept på fudge och kola? Ha en trevlig kväll!

2011-12-13 @ 20:46:57
Postat av: Magdalena P

Tråkigt att det det inte flyter på som önskat för dig i Sundsvall. Fortsätt kämpa, jag håller alla mina tummar för dig och hoppas att det snart ska lossna. Och fina krönikor skriver du! Hoppas vi ses något snart framöver om det möjligtvis blir ett besök till Piteå över jul. Sköt om dig. Många kramar!

2011-12-13 @ 21:38:15
Postat av: Ewe

Snart har vi kramkalas! <3

2011-12-14 @ 07:57:00
Postat av: Lisa

Skickar recepten på din mejl Anna!



Ja det är lite trist men får hoppas de vänder snart.. Tack fina du! Jag håller tummarna för dig i alla tävlingar :) Jag kommer 29e - 2 jan. Så har du nån tid där kring kanske vi kan ta en fika eller nåt :) Kramar!



Ja Ewe, om en vecka har vi kramkalas<3

2011-12-14 @ 11:56:53
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Mamma

Om 3 dagar ses vi....ska bli underbart att få vara med dig :) LÄÄÄÄÄÄNGTAR efter dig mitt hjärta

2011-12-16 @ 08:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0