Hockeybloggar efterfrågas




Det är ju faktiskt lite hockeyfolk(tjejer tror jag mest men de e kul!) som läser här nu och jag tycker det är jätteintressant att läsa om Niklas, Sundsvall å de andra allsvenska lagen men jag har verkligen tröttnat på MrMadhawk som bara skriver om Malmö, ibland allsvenskans topplag å annars elitserien. Känns inte aktuellt för mig. Sen har jag "Allt om hockeyallsvenskan" men där uppdateras knappt och då är de bara läget inför matcherna typ..

Det är de bloggar jag "följer" som handlar om allsvenskan men jag skulle gärna vilja ha lite fler (bättre?) hockeybloggar.. Har ni någon bra på lager får ni väldigt gärna dela med er! :)

Tips på andra bra bloggar mottages också gärna,
behöver nåt att fördriva tiden med!


Kommentarer
Postat av: Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3

Lycka till =) Kramis

2011-12-06 @ 07:17:34
URL: http://yarp.blogg.se/
Postat av: Frida

På Hockeysverige.se finns det flera absolut läsvärda bloggar och många roliga intervjuer och så då och då :)

2011-12-06 @ 18:32:39
Postat av: F.

www.underbaraclaras.com

2011-12-06 @ 22:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0