En sån dag helt enkelt

Igår kom jag och huvudet inte överrens. Vi åkte till gymmet 22.10 i hopp om att det skulle gå träna bort. Vid midnatt kom istället ett migränanfall.. En värmedyna på nacke, huvud och ögon och en migräntablett gjorde dock att jag tillslut somnade med vanlig huvudvärk. Känns som att det fortfarande ligger där i bakhuvudet så nu är jag mest livrädd att det ska komma tillbaka. Ska dock ta en sväng till gymmet ändå. Sen är det hockey Sundsvall-Rögle. Jag är inte ens lite sugen på att gå.. Får se om det blir att dissa första hemmamatchen eller åka dit för N's skull...

Bjuder på låtar som passar med mitt humör idag.. (Nej de är inte nya låtar, så ni har hört de innan..)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0