Vissa bara älskar att klaga

Fikasugen! om 1 av 4:
Roddys, Storgatans café och Vildrosen som dock bara är öppet fyra förmiddagar i veckan, då jag tyvärr alltid jobba, några mer café känner inte jag till trots att jag bott många år i stan.....

Tack för stödet Fikasugen! :) Det var exakt dessa café jag menade i krönikan. Visst att Roddys2 finns men jag anser inte det vara ett mysigt café som man går till för att ha kvalitetstid så det räknas ej, likaså finns det väl något i huset jämte gästivaregården? Men som jag fattat är det bara öppet på sommaren så jag hade väl på min höjd kunnat sträcka mig till 3,5 café men det skulle ju bara se dumt ut!
  Hoppas du får en trevlig dag, du gjorde då min ännu bättre!:)


Kan säga att den här kommentaren gjorde mig väldigt glad, tänk va så "lite" kan göra så mycket! Anledningen att denna finns är för att en annan person älskar att hitta fel. Är det inte vägarna som är förjävligt gjorda så är det någon som har skrivit "fel" (beror ju helt på vad man har för värderingar) och då bara måste man ju skriva ut det.
  Jag flyttade från Ljungby pga idioter. Där fanns så många underbara människor som har en stor plats i mitt hjärta men det onda gör alltid allt för att förstöra det goda. Jag älskar att vara i Sundsvall och egentligen borde jag kanske tacka (självklart kommer jag aldrig göra det!) alla idioter som fick mig att prova på något nytt. Det är tack vare er jag känner mig starkare än någonsin. Men det räcker nu, jag är 80mil bort, hitta någon annan att klaga på eller sluta klaga helt enkelt. Jag kan ta kritik men att alltid kommentera pettitesser va e de för roligt i de? Hitta en annan blogg att läsa om jag nu har så fel i det jag säger. Jag orkar inte fler människor som kallar en för elaka ord, som sätter en kniv i ryggen eller klagar på allt. 
  I'm done with idiots. Jag hoppas ert liv blir ett rent helvete, och jag står för det.

Kommentarer
Postat av: E!

Strunta i dom/henne Lisa! Du är en toppengrym tjej, på alla sätt & vis :) Och hon är känd för att klaga, så ta inte åt dig! ;) puss

2011-08-29 @ 18:53:08
Postat av: johanna

ser att fler tyckte som jag :) o se upp vad du skriver i bloggen det kan tolkas som hot och det bli ingen trevlig påföljd.

2011-08-30 @ 10:22:14
URL: http://ljungbyflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0