Tillbaka i Sundsvall





Jag kan ha världens sötaste pojkvän! Efter 9 timmars tågåkande kom han och hämtade mig på stationen och när jag kom hem och öppnade skafferiet möttes jag av tre chokladkakor, en hjärtformad potatis och en lapp där det stod "Välkommen hem". Cute! Sen fick jag ta en p-nap medans Niklas lagade mat och sen blev det SvenssonSvensson. Mysigt att vara tillbaka hos min fina!

Eftersom att det har varit fullt upp varje sekund så har jag inte hunnit uppdatera något men idag ska ni få uppdatering om hela veckan eftersom att Niklas ändå är på träningsmatch i Almtuna. Inte mig emot dock med tanke på att ensamtid är inget jag haft gott om senaste veckan, ska ta mig ett härligt bad, äta glass och se massa filmer och serier.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så gott att bli så gulligt mottagen :)kram

2011-08-24 @ 13:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0