Snart kommer jag

Packar!! Mår dessutom illa som ett as, kanske för att det är blåhimmel och svinvarmt, sitta i en gammal sleten volvo i ett par timmar och stressa å handla hit å dit va kanske inte så smart....! Haha. Men nu ska jag fortsätta fixa med allt inför resan, lämna sundsvall vid 06 imorgon och 8 timmar senare är jag i Alvesta! :) Så snart ses vi kära vänner! Hör av er när ni har tid att umgås!! Vill hinna träffa er i massor innan jag ska tillbaka!! Hoppas att någon har plats för mig på party till helgen också? Har ju inga planer alls!!

Ses snart :D

Först blir de pasta pesto med kyckling och mozarella och en riktigt myskväll med älsklingen! <3

Kommentarer
Postat av: Ewe

Du är så otroligt fruktansvärt välkommen hem :):)

2011-08-14 @ 19:34:46
Postat av: Hanna

Jaaa vad roligt!!! vi kommer sova hospappa fredag till lördag först gå på karnevalen =) puss puss ses snart <3

2011-08-14 @ 20:18:40
Postat av: tilda

Oj vad roligt att du kommer=) Hör av dig till jacke så kanske vi kan gå ut och äta eller något i veckan?=)

2011-08-15 @ 12:54:23
URL: http://matildacarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0