Såhär menar jag

emmelie om Birsta:
troja har väl aldrig nekat tjejerna att följa med på lagfesterna?
Hoppas du får kul på lördag!

Svar:
Nej, Troja har inte nekat tjejer på lagfesterna så länge jag vatt med. Det jag menade var mer det här med att lära känna varandra, men jag kanske skrev det på fel sätt. Troja cyklar alltid till mellby och super ner varandra. Tjejerna ses (om man inte styr nåt själv såklart) på julfesten och då har ju halva säsongen gått. Här får vi träffa laget och tjejerna redan nu, innan det har dragit igång och jag personligen tycker att det är en bättre idé. Jag tror på konceptet att "mår man bra hemma så går det bättre på jobbet och i livet". Nu talar jag ju inte för alla men jag vet att Niklas mår bättre om jag mår bra och jag om han mår bra. Skulle jag sitta ensam till jul innan jag lärde känna någon här uppe skulle jag förmodligen gå in i en depression. Så jag menar inget ont mot Troja eller nån där bara det att jag tycker det här är bättre, men det är bara min åsikt.
Tack! Hoppas du får de bra i Danmnark, lycka till med allt! :)

Kommentarer
Postat av: emmelie

Ja här ska det vara nån sorts fest imorgon också. Blir spännande. Är dock nervös över att träffa de andra. jag fattar ju inget vad de säger, haha. Men det ska bli kul.

Ha det bra!

2011-08-05 @ 17:39:31
Postat av: Lisa

Haha oj nej! Jag är nervös men jag kan bara tänka mig din sits då! Fyy.. Dock tror jag de kommer bli kanon, du är så bra på nya människor! Ha så kul imon å lycka till me allt :)

2011-08-05 @ 19:12:11
URL: http://lisaisundsvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

ska med köpa en sån där maskin asså! :)



förstår dig! tycker med det är bättre när tjejerna får va med från början och inte efter halva säsongen! KIK ska ha nåt "samkväm med damerna" den 27 aug så ska bli intressant att träffa dom andra :) hoppas ni får det kul!

2011-08-06 @ 10:06:50
URL: http://anotherfucking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0